Samarbejde


Samarbejde



Samarbejdet kan foregå på følgende måder:


Telefonisk og skriftlig kontakt:

En del samarbejde kan foregå alene ved telefonisk kontakt såfremt I ønsker dette. Ofte suppleret med skriftlig korrespondance.Som udgangspunkt kan det meste af vores kommunikation foregå telefonisk eller via mailkorrespondance, såfremt I ønsker det. Dette for at gøre processen så lempelig som muligt for jer og spare jer tid.


Møder hos mig:

Jeg har på nuværende tidspunkt desværre ikke mulighed for at at afholde møder med jer i egne lokaler. Ved behov for større møder med mange samarbejdspartnere, har jeg mulighed for at booke lokaler hos Greve Erhvervscenter.


Møder hos jer:

Jeg kommer også gerne hjem til jer og afholder møder og samtaler med jer. Her tillægges udgift til kørsel jf priser og afregning af kørsel.


Møder via Teams:

Vi kan som udgangspunkt altid afholde møder via Teams, såfremt I ønsker at benytte denne mulighed.



Min rolle i vores samarbejde kan ligeledes foregå på forskellige måder.


Partsrepræsentant

Her varetager jeg sagsbehandlingen for jer i forhold til eksempelvis kontakt til kommune og samarbejdspartnere, deltagelse i møder på jeres vegne, sagsskridt m.m.  Denne samarbejdsform kræver skriftligt samtykke fra jer.


Bisidder 

Her kan jeg som støtte være med på sidelinjen ved deltagelse i møder sammen med jer.  Men har ingen reel indflydelse på sagsforløbet.


Det vil dog oftest være en kombination af begge dele, ud fra jeres ønsker og behov for hjælp og støtte i sagsforløbet.  Dette vurderer vi sammen  løbende.

 


I kan selvfølgelig når som helst i forløbet stoppe vores samarbejde, såfremt I ønsker dette.

Dog afregnes her med en halv times konsulentbistand for den sidste opstartede time.

 

Når vores samarbejde ophører slettes alle oplysninger og akter omkring jer og jeres sag.